- Opłata rekrutacyjna wynosi 200 zł, jest bezzwrotna i obowiązuje osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu rekrutacji.
- Kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie pierwszego etapu rekrutacji (weryfikacji zgłoszenia) nie ponoszą kosztów związanych z rekrutacją.
- Osoba, która wniesie opłatę i zostanie jej wyznaczony termin rozmowy rekrutacyjnej, może jeden raz przełożyć termin, jednak musi o tym poinformować nie później niż na 48h przed rozmową. Nowy termin rozmowy zostanie ustalony wspólnie z Koordynatorem Szkoły: nie może to być termin późniejszy niż 30 dni od dnia pierwotnego terminu spotkania.
- Nie ma możliwości zmiany terminu zaplanowanej rozmowy rekrutacyjnej, jeśli do rozpoczęcia spotkania pozostało mniej niż 48 godzin.
- W przypadku niestawienia się Kandydata na spotkanie rekrutacyjne, nie przysługuje mu prawo do zwrotu wniesionej opłaty rekrutacyjnej.
- Przełożenie terminu rozmowy, o którym mowa w punkcie 3. można dokonać za pośrednictwem kontaktu mailowego ze Szkołą na adres: szkola@terapiadialog.pl lub telefonicznie: 603 116 669.
- Osoby, które chcą otrzymać FV za wniesioną opłatę rekrutacyjną, informują o tym Szkołę, wysyłając wiadomość na adres: rachunki@szkoladialog.pl