NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
JAK WYGLĄDA REKRUTACJA?
Proces rekrutacji składa się z II etapów:
- Wypełnienie i przesłanie Ankiety Zgłoszenia
Zgłoszenie rozpatrywane jest w ciągu 14 dni od daty jej przesłania; osoby, które zostaną zakwalifikowane do drugiego etapu, zostaną o tym poinformowane drogą mailową. - Rozmowa kwalifikacyjna (realizowana na platformie ZOOM)
Ogłoszenie wyników następuje po zebraniu się Komisji Kwalifikacyjnej. O wynikach rekrutacji zostaną poinformowane wszystkie osoby uczestniczące w drugim etapie (drogą mailową bądź telefoniczną).
JAKIE SĄ WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ?
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby:
-
posiadające tytuł magistra z zakresu: psychologii, pedagogiki lub kierunku lekarskiego. W szczególnych przypadkach zgłoszenia mogą wysyłać także osoby, które ukończyły inne kierunki studiów niż te wymienione powyżej pod warunkiem możliwości udokumentowania bogatego doświadczenie w pracy pomocowej z ludźmi.
- posiadające już doświadczenie w pracy pomocowej z ludźmi (np. w placówkach służby zdrowia, domach dziecka, ośrodkach wychowawczych, świetlicach socjoterapeutycznych, uzależnionymi itp.).
ILE KOSZTUJE REKRUTACJA?
Bezzwrotna opłata rekrutacyjna wynosi 200 zł. Należy ją uiścić przed drugim etapem procesu rekrutacyjnego, czyli przed rozmową kwalifikacyjną z przedstawicielem Komisji Rekrutacyjnej. Informacja dotycząca formy płatności jest wysyłana mailowo do kandydatów, którzy pozytywnie przejdą I etap rekrutacji.
Osoby, które nie zakwalifikują się do drugiego etapu rekrutacji nie ponoszą kosztów związanych z rekrutacją.
W JAKIM NURCIE PROWADZONE JEST SZKOLENIE?
KIEDY ODBYWAJĄ SIĘ ZAJĘCIA?
W przypadku edycji weekendowej zjazdy szkoleniowe odbywają się raz w miesiącu (z wyjątkiem III roku, w trakcie którego realizowane jest 12 zjazdów): w piątki (16.00 – 21.15) oraz w soboty i niedziele, w godzinach od 9.00 do 18.00 (z godzinną przerwą obiadową).
W przypadku edycji cotygodniowej zjazdy szkoleniowe odbywają się raz w tygodniu w piątki w godzinach 8:00 – 17:00 i 8:00 – 14:00 (w zależności od zaplanowanych zajęć).
Uczestnik po pozytywnym przejściu ścieżki rekrutacyjnej i otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie ma wybór edycji, do której chce dołączyć (w miarę dostępnych miejsc).
W CZY W RAMACH SZKOLENIA MAM DOSTĘP DO DODATKOWYCH MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH?
CZY PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA MOGĘ PROWADZIĆ TERAPIĘ INDYWIDUALNĄ, DLA PAR I RODZIN?
CZY ISTNIEJĄ DODATKOWE KOSZTY SZKOLENIA?
W skład kosztów szkolenia wchodzą: udział w zajęciach teoretyczno-warsztatowych, w grupie genogramowej i balinta, dwa wyjazdowe treningi interpersonalne oraz prowadzenie terapii rodziny z superwizją “na żywo”
W powyższym zakresie nie przewidujemy żadnych dodatkowych opłat. Oczywiście w celu ukończenia kursu, zgodnie z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, niezbędna jest szkoleniowa terapia własna, koszt której Uczestnicy pokrywają już we własnym zakresie. Szkoła nie pokrywa również kosztu składki (w 2024 roku – 120 zł/rocznie) za członkostwo w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym, które jest również warunkiem ukończenia atestowanego szkolenia.
KOSZT UDZIAŁU
w 4-letnim szkoleniu w Szkole Psychoterapii DIALOG
- opłata wstępna – 1 500 zł
- I semestr – 9 990 zł
- II semestr – 9 990 zł
- III semestr – 9 990 zł
- IV semestr – 9 990 zł
- V semestr – 8 990 zł
- VI semestr – 8 990 zł
- VII semestr – 8 990 zł
- VIII semestr – 8 990 zł
Powyższe opłaty semestralne obejmują wszystkie elementy szkolenia takie jak m.in.:
- zajęcia teoretyczno-warsztatowe
- grupy genogramowe
- grupy balinta
- dwa wyjazdowe treningi interpersonalne
- prowadzenie terapii rodziny z superwizją “na żywo”