Praktyczny warsztat, na którym dowiesz się, jakie są najnowsze wytyczne odnośnie diagnozy spektrum autyzmu (wg ICD-11) oraz jak przeprowadzić poprawną diagnozę tego zaburzenia u dziecka lub nastolatka. Podczas warsztatu poznasz formularze przydatne w diagnozie, dowiesz się, jak przeprowadzić poprawną diagnostykę różnicową oraz jak prawidłowo napisać opinię na temat diagnozy.
Jest doktorką nauk społecznych, psycholożką oraz podyplomową psycholożką kliniczną. Współzałożycielka i prezesk Fundacji Instytut Da Vinci działającej na rzecz dzieci w spektrum autyzmu i ich rodzin oraz Niepublicznego Przedszkola „Akademia Kota Leonarda”, w którym opracowała autorską metodę edukacyjno-terapeutyczną służącą pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.
➡️ Utworzyła również Centrum Diagnozy i Terapii Koliber, w którym wraz z zespołem specjalistów zajmuje się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju oraz wsparciem osób dorosłych. Pedagogika i psychologia, a zwłaszcza psychologia kliniczna dają jej szerokie możliwości oddziaływania interdyscyplinarnego głównie w procesie diagnozy i wczesnej interwencji małego dziecka.
➡️ Dydaktycznie i naukowo związana z Uczelnią Korczaka w Warszawie oraz Uniwersytetem WSB Merito.
🟡 Zyskasz wiedzę i umiejętności w zakresie poprawnego diagnozowania i różnicowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci i nastolatków
🟡 Poznasz najnowsze kryteria diagnostyczne oraz wyniki badań dotyczące zaburzeń ze spektrum autyzmu
🟡 Otrzymasz szablony opinii oraz nauczysz się poprawnie pisać opinie na temat spektrum autyzmu u osób, które diagnozowałeś/aś
Jako uczestnik otrzymasz certyfikat uczestnictwa wydany przez Szkołę Psychoterapii Dialog.
Zapisz się na warsztat, jeśli pracujesz z dziećmi i/lub młodzieżą jako psycholog, pedagog, logopeda lub psychoterapeuta i chcesz nauczyć się prawidłowo rozpoznawać, diagnozować i odróżniać zaburzenia ze spektrum autyzmu od innych zaburzeń lub trudności rozwojowych.