Jak diagnozować i różnicować zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży w oparciu o najnowsze wytyczne?

Warsztat stacjonarny
dla psychologów i psychoterapeutów

   14.09.2024 (sobota)

   9:00 – 17:00

   10 godzin szkoleniowych

  Puławska 111B, Warszawa >info<

   20 osób w grupie

    690 zł     

 

Praktyczny warsztat, na którym dowiesz się, jakie są najnowsze wytyczne odnośnie diagnozy spektrum autyzmu (wg ICD-11) oraz jak przeprowadzić poprawną diagnozę tego zaburzenia u dziecka czy nastolatka. Podczas warsztatu poznasz formularze przydatne w diagnozie, dowiesz się, jak przeprowadzić poprawną diagnostykę różnicową oraz jak prawidłowo napisać opinię na temat diagnozy.

Prowadząca

B6b4sIEnH5SBN8F6aT7BajlAqvSXdt2I80ZXVn11

Magdalena Markowska

dr n. społ.

Jest doktorką nauk społecznych, psycholożką oraz podyplomową psycholożką kliniczną.
Jest współzałożycielką i prezeską Fundacji Instytut Da Vinci działającej na rzecz dzieci w spektrum autyzmu i ich rodzin oraz Niepublicznego Przedszkola Akademia Kota Leonarda, w którym opracowała autorską metodę edukacyjno-terapeutyczną do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

 „Bardzo ciekawe i merytoryczne spotkanie, poparte wieloma przykładami z praktyki, to bez wątpienia ogromna wartość.”

Czego się nauczysz?

🔸Zyskasz wiedzę i umiejętności w zakresie poprawnego diagnozowania i różnicowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci i nastolatków

🔸Poznasz najnowsze kryteria diagnostyczne oraz wyniki badań dotyczące zaburzeń ze spektrum autyzmu

🔸Otrzymasz wzory i nauczysz się poprawnie pisać opinie na temat spektrum autyzmu u osób, które diagnozowałeś/aś

CERTYFIKAT

Jako uczestnik otrzymasz certyfikat uczestnictwa wydany przez Szkołę Psychoterapii Dialog.

W trakcie warsztatów…

Nauczysz się

Nauczysz się, jak diagnozować zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży w oparciu o kryteria z ICD-11
Nauczysz się, jak prawidłowo różnicować zaburzenia ze spektrum autyzmu od innych zaburzeń i trudności rozwojowych
Nauczysz się poprawnie pisać opinie na temat diagnozy spektrum autyzmu
Będziesz mieć okazję przedstawić i popracować również na własnym materiale klinicznym

Dodatkowo

Dowiesz się, jak przebiega rozwój psychoseksualny u dzieci i nastolatków w spektrum autyzmu oraz jak prawidłowo odróżniżniać zachowania normatywne od zaburzeń w tej sferze
Poznasz kwestionariusze ADOS- 2 oraz ADIR
Będziesz mieć okazję przedstawić i popracować również na własnym materiale klinicznym

 

Prowadząca

B6b4sIEnH5SBN8F6aT7BajlAqvSXdt2I80ZXVn11

Magdalena Markowska

dr n. społ.

➡️ Jest doktorką nauk społecznych, psycholożką oraz podyplomową psycholożką kliniczną.

➡️ Jest współzałożycielką i prezeską Fundacji Instytut Da Vinci działającej na rzecz dzieci w spektrum autyzmu i ich rodzin oraz Niepublicznego Przedszkola Akademia Kota Leonarda, w którym opracowała autorską metodę edukacyjno-terapeutyczną do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

➡️ Utworzyła Centrum Diagnozy i Terapii Koliber, w którym wraz z zespołem specjalistów zajmuje się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju oraz wsparciem osób dorosłych. Pedagogika i psychologia, a zwłaszcza psychologia kliniczna dają jej szerokie możliwości oddziaływania interdyscyplinarnego głównie w procesie diagnozy i wczesnej interwencji małego dziecka.

➡️ Dydaktycznie i naukowo związana z Uczelnią Korczaka w Warszawie oraz Uniwersytetem WSB Merito.

Opinie o prowadzącym

Uporządkowanie i pogłębienie wiadomości w zakresie diagnostyki – aktualne spojrzenie i ocena.

Jolanta

Interdyscyplinarne spojrzenie na spektrum autyzmu, różnorodna wiedza poparta dowodami, artykułami i materiałami video, które Pani Doktor polecała.

Tomasz

Kontakt


warsztaty@szkoladialog.pl

+48 799 028 401